Vacature: bestuurslid

Geplaatst op: aug. 29, 2020

Bestuurslid
Het bestuur zou het erg fijn vinden als 1 of 2 -vooral jonge / nieuwe- bewoners het bestuur zouden komen versterken om haar taak waar te kunnen blijven maken.
Die luidt volgens het huishoudelijk regelement: "er zorg voor dragen dat het parkachtig aanzicht van de wijk gehandhaafd blijft en dat geen storende elementen in de wijk ontstaan die afbreuk doen aan dit parkachtig aanzien."
Het bestuur vergadert daartoe ongeveer 1 x per maand en organiseert 1x per jaar de algemene ledenvergadering. Tevens staan zij in nauw contact met bewoners, de groencommissie, de gemeente en de hovenier, momenteel P&P.
De taakverdeling binnen het bestuur wordt onderling verdeeld en bestuursleden voeren af en toe een kennismakingsgesprek bij een nieuwe bewoner. Aan de hand van een leidraad wordt dan e.e.a. over V.V.G.H. SKANDIA besproken.
Lijkt het je wat om je aan te sluiten bij een leuke club mensen en je in te zetten voor het prachtige, parkachtige karakter van de wijk? Reageer dan nu via ons contactformulier of schrijf naar: Secretariaat, Beneden Beekloop 58, 5662 HM, Geldrop.
Contactformulier